Thursday 3 July 2014

INOVASI PRABAYAR TERKINI ONE XOX !!

  


INOVASI PRABAYAR TERKINI ONE XOX!!


One XOX Sdn Bhd adalah sebuah syarikat milik penuh bumiputera yang menawarkan Pelan Perkhidmatan Telekomunikasi yang sama seperti telco yang lain. Ia juga adalah merupakan anak syarikat XOX Com Berhad (Public Listed Company) iaitu Penyedia rangkaian XOX Mobile, satu-satunya telco yang telus dan tiada caj tersembunyi.Jika selama ini anda menggunakan talian prabayar, berapa banyak duit yang telah anda habiskan? Jika anda telah menggunakan selama 5 tahun dan reload secara purata RM60/bulan, berapa RM semuanya yang telah anda belanjakan... 5 tahun X 12 bulan = 60 bulan, dan 60 bulan X RM60 = RM3600. Dari sini, apa faedah yang telah anda perolehi selain dari membuat panggilan dan menghantar SMS?

Bagaimana kalau saya katakan, sebenarnya dengan jumlah yang sama RM3600 itu sebenarnya anda boleh mendapat manfaat yang lebih dari itu!!! Adakah talian/simkad yang anda guna sekarang boleh memberi Pendapatan Pasif untuk anda? Adakah talian/simkad anda sekarang memberikan komisen apabila rakan anda topup/reload dimana-mana sahaja? Jawapannya tentu TIDAK.... Adakah talian/simkad anda sekarang membantu membaki kedudukan kewangan anda?

Semua soalan diatas akan memberikan jawapan TIDAK, tetapi dengan adanya Simkad Terkini OneXOX, ia memberi jawapan YA kepada semua persoalan yang diatas. Persoalannya, kenapa anda masih lagi bertangguh untuk memilih dan mengambil serta mendapat faedah daripadanya? JADILAH PENGGUNA YANG BIJAK. Tugas anda amat mudah, tukar simkad anda kepada OneXOX. Untuk mendapat lebih banya faedah, ajak rakandan saudara-mara anda juga bertukar ke OneXOX. Antara Kelebihan OneXOX:



>> Modal serendah rm13.00 (Termasuk Kos Pos) dgn kredit permulaan rm5.00
>> Family dan kawan-kawan ke 10 nombor (SEMUA rangkaian)
>> Kadar panggilan serendah 5 SEN!
>> Transfer kredit kpd kawan2
>> Pelan data yg menarik
       ~RM18.00 untuk-500MB, 30Hari
       ~RM29.99 untuk 1.5GB, 30Hari (promosi)
>> Pelan data internet tiada "pay per use"
>> Akaun MA dan DA (Sangat Menjimatkan)
>> Ganjaran loyalty
>> Free SMS12 bulan!(1800 sms)
>> Validity selama 28 bulan (jika kekal nombor lama)
>> Perkenalkan Rakan - dapat 5% ganjaran topup SEPANJANG HAYAT!
>> Coverage Celcom
Murah,Jimat Dan Boleh Menjana Pendapatan Pasif 
Perniagaan SIM Kad OneXOX ini kekuatannya datang daripada betapa mudahnya mereka boleh membeli Top Up di mana-mana saja. Lebih tepat mereka tidak perlu membeli Top Up daripada anda.Mereka boleh pergi ke mana-mana stesen e-pay, 7Eleven, Maybank2u, CIMB Clicks, E-Banking EON Bank dan RHB Bank serta segala tempat yang memiliki e-pay untuk membuat Top Up. Ya, anda tidak perlu susah-susah untuk menjual Top Up kepada mereka dan secara tidak langsung anda akan mendapat pendapatan dari mereka setiap kali mereka Top Up KAD SIM yang anda jual kepada mereka.

Jika anda fikir anda perlu menukar nombor telefon untuk menggunakan KAD SIM ini, anda silap. Anda boleh guna nombor lama anda tak kira sama ada nombor lama itu adalah prepaid atau postpaid. Begitu juga dengan kawan-kawan anda. Mereka boleh guna KAD SIM yang anda jual kepada mereka tetapi masih boleh lagi menggunakan nombor yang sama.

Jadi, tidak ada masalah untuk anda dan kawan-kawan anda untuk bercakap panjang dan ber-SMS di handphone mereka sambil mendapat duit pada masa yang sama. 



Siapa yang layak sertai program ini. Mengapa Anda Perlu Sertai Kami Sekarang!!
Anda sudah bekerja atau tidak lagi bekerja.
Anda mencari kerja sambilan atau part-time sambil kekal kerja sedia ada.
Anda mencari kerja kosong.
Anda mencari kerja sambilan di rumah atau dari rumah.
Anda mencari kerja online atau boleh buat secara offline.
Anda ingin bisnes sambilan sebagai tambahan bisnes sedia ada.
Anda sudah guna handphone dan sudah ada nombor telefon tapi asyik bayar bil atau topup prepaid.
Anda pengguna prepaid atau postpaid dan mahu pendapatan dari nya.
Menyediakan satu platform networking kepada semua member vip menjana pendapatan berterusan.
Boleh menjana  pendapatan TUNAI serta-merta mulai hari ini juga. . . Ya! Hari Ini Juga..!!!
Mempunyai misi yang panjang terhadap semua pelanggan "KEPUASAN ANDA ADALAH MATLAMAT KAMI"
Mempunyai visi "ingin melahirkan ramai usahawan bersama kami"dan menjadikan program yang terbaik dari Malaysia.

Setiap kali kawan anda membuat panggilan mereka akan memberi anda duit melalui caj mereka. Anda tidak perlu lagi berkerut kepala fikir kenapa kredit anda cepat sangat habis kerana anda sudah mempunyai modal sampingan untuk mendapatkan ‘Top Up’.

 

Bagi mereka yang sudah biasa dengan pemasaran rangkaian, anda akan dapati perniagaan ini MUDAH!. Bagi mereka yang baru bermula mencari peluang perniagaan, di sinilah tempat anda mencari pengalaman kerana kosnya MURAH!

 

Peluang ini masih lagi tidak diketahui ramai.Tapi apabila ramai dah tahu, anda mungkin terpaksa bersaing dengan ramai orang. Maka, sertai dahulu sebelum itu berlaku…

 

Saya harap anda juga berjaya,

  

  

call / wasup / sms = 019-9368826 ( SEHA )


No comments:

Post a Comment